13 de junho de 2013

I will remember, Charles Bukowski


“I will remember your small room, the feel of you, the light in the window, your records, your books, our morning coffee, our noons, our nights, our bodies spilled together, sleeping, the tiny flowing currents, immediate and forever. Your leg, my leg, your arm, my arm, your smile and the warmth of you who made me laugh again.”
— Charles Bukowski

...

"Eu me lembrarei do seu quarto pequeno, o sentir você, a luz na janela, seus discos, seus livros, nosso café da manhã, nossos meios-dias, nossas noites, nossos corpos esparramados juntos, dormindo, as pequenas correntes fluindo, imediatas e eternas. Sua perna, minha perna, seu braço, meu braço, seu sorriso e o carinho de você que me fez rir novamente."
— Charles Bukowski


.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...